Om Stjernen

Børnehuset Stjernen er en lille daginstitution med børn fra 0-6 år, fordelt i en vuggestue- og en børnehavegruppe.
Vi ligger i den hyggelige landsby Skævinge lidt udenfor Hillerød.

Stjernen ligger i udkanten af Kornmarkskolens område og ligger i forlængelse med HFO Klub Maxi. Vi ligger tæt på idrætshal, bibliotek samt tæt på grønne arealer og skov.

Vi har en dejlig nyindrettet naturskøn legeplads, der indbyder til leg og fordybelse.

Vi samarbejder både med sundhedsplejerske, psykolog, logopæd, ergo- og fysioterapeut samt procespædagoger. Vores samarbejder ligger både i møder omkring individuelle børn, hvor I forældre deltager. Og hvor personalet anonymt kan søge sparring hos de enkelte fagpersoner.

I Stjernen arbejder vi ud fra en anerkendende og narrativ pædagogisk tilgang. Vi møder det enkelte barn og den enkelte familie åben og nysgerrig. Vi tænker at alle er ligeværdige og har ret til at blive mødt med respekt. Vi skaber plads og rum til at det enkelte barn kan udvikle sig selv og sine kompetencer i samspil med andre.
Er du nysgerrig på at høre mere om vores dagtilbud, så er du meget velkommen til at ringe til daglige leder Susi Klitfod.